Happilymother

Alla inlägg under mars 2014

Av Fanny - 31 mars 2014 09:16

Jag vet inte om jag ska tacka min kära vän Emma för att hon berättade om Pinterest eller ej. För nu sover Lowa och jag har drömt mig bort i fina bröllopsfoton i mer än 1 h haha.

Planeringen inför vårt bröllop är igång och om jag bara har orken och tiden så har jag TUSEN planer på hur vår kväll ska bli precis som vi vill ha den :)

Av Fanny - 31 mars 2014 08:51

Alltså det som hände igår.. Jag mår så dåligt att folk kan bära på så mycket hat. Att dom tilltar fotbollen som en ursäkt för att få slåss och i det här fallet till och med döda en annan människa. FY FAN! Det är så långt ifrån sport man kan komma.

Av Fanny - 30 mars 2014 19:52

Godnatt säger jag nu!

Idag har jag fikat med en kär vän, varit i solen med familjen.

Nu ska jag lägga mig. Orkar inte vara vaken mer. Vi hat skiftats om att vara vakna inatt.. Har haft en rad dåliga nätter nu. Men inatt tog det priset. Och bättre blev det inte när vi dessutom förlora en timme!

Av Fanny - 29 mars 2014 19:47

Det bubblar utav ren lycka när man vaknar en sån här dag som denna då solen skiner och hela familjen är lediga.

Vi tog en löparrunda/promenad imorse sen åkte vi och hälsade på några vänner, efter det åkte vi till Johans föräldrar en liten vända. Påvägen hem stannade vi och köpte blommor. Vidare hem till mina föräldrar och slutligen hem plantera ??

Kvällen avslutades med en promenad ner till hamnen och nu grillning ?

Av Fanny - 28 mars 2014 21:11

Idag har varit en bra dag, äntligen är det fredag igen och vi har en hel helg framför oss. Fredag kvällar är bäst. Idag slutade Johan tidigt också vilket gjorde kvällen ännu mysigare.

Idag har Johanna (Lowas faster) varit här och fikat med oss. Vi satt ute i vårsolen så mysigt.

Av Fanny - 27 mars 2014 11:43

hej där! Här sitter en utslagen mamma i soffan med en kopp kaffe. Lowa sover i babyskyddet i hallen.. Hon däckade påväg hem från BVC.

Vi har haft x antal dåliga nätter nu och mitt huvud känns som det ska sprängas i bitar. (Baksidan av allt det fina i att vara mamma).

Lowa är lika glad fast att hon sover så dåligt.

När man väl får tid till en kopp kaffe i soffan blir det lätt att "klicka" hem kläder.
Jag beställde förra veckan och sen bestämde sig min älskade "man" sig för att beställa hem kläder till mig som jag inte fick se förrens dom kom hem. Han lyckades fånga mitt jag.
Och nu har jag själv suttit här och klickat hem en zebra tröja som jag ska bära sena sommarkvällar?

Mitt senaste hem "klick" blommig byxa och blå fluffig tröja.

Utslagen bebis

Av Fanny - 26 mars 2014 12:52

Passar på att få i mig lite C-vitamin

Smoothie, Apelsin, kiwi och advokado

Av Fanny - 26 mars 2014 11:59

Just nu roar sig Lowa med att dra ut allt från precis ALLA våra lådor!
Man måste ju hålla mamma i arbete.

Och vi busar och leker tittut.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards