Happilymother

Direktlänk till inlägg 19 juli 2014

Dagen före dagen

Av Fanny - 19 juli 2014 20:44

Idag är dan före dan före Lowas 1-årsdag!!
Därför har vi haft fullt upp idag med att baka tårtor, kanelbullar, chokladbollar inför morgondagens fika kalas.

Vi har också fått borra fast en fasadflagga det är ju ett måste.. Dock en liten söt en bara.

Innan alla förbredelserna var vi på stranden med Lowas farmor och farfar.
Det kom ett par fina vänner och tog ett snabbt dopp med oss i havet.. Hela 23 grader .. Inte illa för att vara Sverige. Det är helt galet vad Sverige är vackert denna årstiden om vädret får vara såhär.
Jag går runt i en glädje bubbla när sommaren är såhär.. Love life!

Nu håller vi tummarna för lika härligt väder imorgon också..

God kväll allihopa

Lowa med sin farmor

Törstig tjej

Rosa strössel till chokladbollarna

Paketen väntar

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 18 september 2014 16:34

Jag var helt säker på att jag hade uppdaterat bloggen lite mer nyligen än vad jag faktiskt gjort, trodde iallafall att jag hade uppdaterat om vårt fantastiska bröllop.. Men ack så fel! Nu är det ju snart två veckor sedan vi blev herr och fru och l...

Av Fanny - 2 september 2014 07:48


Ja nu är det mina sista dagar som flicka, snart blir jag FRU! På lördag är det dax, som man har planerat sedan den dagen för 6 månader sedan då man skickade ut alla inbjudningar. Det är inte annat än att det kommer bli tomt när det är över.. Men...

Av Fanny - 29 augusti 2014 09:14

Jag har en blogg.. Totalt bortglömd i allt ståhej! Igår var jag och gjorde mina naglar så att dom är fina till bröllopet nästa lördag! Min tanke när jag gick till salongen var ett par lite fyrkantiga naglar med franskmanikyr och något bling på ...

Av Fanny - 25 augusti 2014 13:47


Min vardag går ut på att snurra in mig själv i all bröllopsplanering.. Min gärna är just nu värre än min amningsgärna! Man tänker att ett bröllop är väl inte så mycket att planera! Men HALLÅ!!! Så sjuuuukt mycket, ställe hit ställe dit, mat hit ...

Av Fanny - 20 augusti 2014 15:45

Alltså jag har väääärldens bästa vänner och syskon! Har ju helt glömt att skriva om min möhippa .. (Kan vara för att det tagit några dagar att bli pigg). Jag vaknade i lördags med tron om att dom skulle komma och ta min sambo kl 08.45. Men ne...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards