Happilymother

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2014

Min hippa

Av Fanny - 20 augusti 2014 15:45

Alltså jag har väääärldens bästa vänner och syskon!
Har ju helt glömt att skriva om min möhippa .. (Kan vara för att det tagit några dagar att bli pigg).

Jag vaknade i lördags med tron om att dom skulle komma och ta min sambo kl 08.45

Men nej så fel jag hade.. In i huset kl 07.45 kommer ett lejon och Batman .. Och kidnappar mig!?
Men 30 min sernare tog grabbarna min man-to-be.
Perfekt att dom tog oss samma dag.

In med mig i bagagen och sen börjat äventyret.

Champagnefrukost i goda vänners lag, flygtur över byggdes.
Efter att jag fått strippa i säkerhetskontrollen på den lokala flygplatsen, samt fått shotta snaps från pluntan för att få med mig enbart 100 ml sprit.

Efter allt detta kalas lite uppdrag på stan, sen fångarna på fortet i hbg. Sååå kul.
Middag på kvällen och sen mötte vi upp killarna och avrundade den dimmiga dagen.

Världens bästa vänner.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 18 september 2014 16:34

Jag var helt säker på att jag hade uppdaterat bloggen lite mer nyligen än vad jag faktiskt gjort, trodde iallafall att jag hade uppdaterat om vårt fantastiska bröllop.. Men ack så fel! Nu är det ju snart två veckor sedan vi blev herr och fru och l...

Av Fanny - 2 september 2014 07:48


Ja nu är det mina sista dagar som flicka, snart blir jag FRU! På lördag är det dax, som man har planerat sedan den dagen för 6 månader sedan då man skickade ut alla inbjudningar. Det är inte annat än att det kommer bli tomt när det är över.. Men...

Av Fanny - 29 augusti 2014 09:14

Jag har en blogg.. Totalt bortglömd i allt ståhej! Igår var jag och gjorde mina naglar så att dom är fina till bröllopet nästa lördag! Min tanke när jag gick till salongen var ett par lite fyrkantiga naglar med franskmanikyr och något bling på ...

Av Fanny - 25 augusti 2014 13:47


Min vardag går ut på att snurra in mig själv i all bröllopsplanering.. Min gärna är just nu värre än min amningsgärna! Man tänker att ett bröllop är väl inte så mycket att planera! Men HALLÅ!!! Så sjuuuukt mycket, ställe hit ställe dit, mat hit ...

Av Fanny - 15 augusti 2014 09:34

Igår var det dags igen. Jag och min man-to-be har gått och blivit några riktiga skogsmullar.. Det fungerar lite som terapi för oss båda att lämna bort Lowa två timmar och sen går bara vi två där ute i skogen och småmyser! Blåbären är för övrigt ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards