Happilymother

Direktlänk till inlägg 21 juli 2014

Oändlig kärlek

Av Fanny - 21 juli 2014 10:56

Igår hade vi fått uppleva 1 år utav oändlig kärlek.
En kärlek som inte går att beskriva med ord.
Om man upplevt kärlek innan så är den inte i närheten utav den kärlek man känner för sitt barn.
Jag älskar Lowa mer och mer för varje dag, så mycket att det känns som där inte får plats mer kärlek innan jag spricker.
Vår dotter är mitt allt.

Att 1-år har gått så fort är helt makalöst.
06.34 igår var första gången jag fick upp henne på mitt bröst.
Där låg hon så liten så hjälplös och SÅ älskad.

Vi hade kalas för henne igår och det är så grymt härligt att se hur många fina människor Lowa har runt sig och som hon får växa upp med.

Igår var en bra dag och man såg hur Lowa bara mös sig igenom hela dagen.

Lowa på presentjakt

Första paketen öppnad. Lowa älskar att gosa och ta hand med bebisar och djur. Därför fick hon en egen liten docka som hon matar för fullt

Melonhjärtan

Ska det va så ska det. Man fyller bara 1 en gång

Tårtdax

Snacka om att vara i centrum

Dagen avslutades på uteserveringen Åkanten i stan med härligt sällskap.Såå mysigt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 18 september 2014 16:34

Jag var helt säker på att jag hade uppdaterat bloggen lite mer nyligen än vad jag faktiskt gjort, trodde iallafall att jag hade uppdaterat om vårt fantastiska bröllop.. Men ack så fel! Nu är det ju snart två veckor sedan vi blev herr och fru och l...

Av Fanny - 2 september 2014 07:48


Ja nu är det mina sista dagar som flicka, snart blir jag FRU! På lördag är det dax, som man har planerat sedan den dagen för 6 månader sedan då man skickade ut alla inbjudningar. Det är inte annat än att det kommer bli tomt när det är över.. Men...

Av Fanny - 29 augusti 2014 09:14

Jag har en blogg.. Totalt bortglömd i allt ståhej! Igår var jag och gjorde mina naglar så att dom är fina till bröllopet nästa lördag! Min tanke när jag gick till salongen var ett par lite fyrkantiga naglar med franskmanikyr och något bling på ...

Av Fanny - 25 augusti 2014 13:47


Min vardag går ut på att snurra in mig själv i all bröllopsplanering.. Min gärna är just nu värre än min amningsgärna! Man tänker att ett bröllop är väl inte så mycket att planera! Men HALLÅ!!! Så sjuuuukt mycket, ställe hit ställe dit, mat hit ...

Av Fanny - 20 augusti 2014 15:45

Alltså jag har väääärldens bästa vänner och syskon! Har ju helt glömt att skriva om min möhippa .. (Kan vara för att det tagit några dagar att bli pigg). Jag vaknade i lördags med tron om att dom skulle komma och ta min sambo kl 08.45. Men ne...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards