Happilymother

Alla inlägg under september 2014

Av Fanny - 18 september 2014 16:34

Jag var helt säker på att jag hade uppdaterat bloggen lite mer nyligen än vad jag faktiskt gjort, trodde iallafall att jag hade uppdaterat om vårt fantastiska bröllop.. Men ack så fel!

Nu är det ju snart två veckor sedan vi blev herr och fru och livet är sig likt.
Men herreguuuuud vilket magiskt ögonblick det är att få gifta sig och få fira med fantastiska vänner och familj..

Vår dag blev perfekt (mkt pga vår fantastiska bröllopskordinator Cecilia från i do dreams thank you).
Men dagen blev verkligen sådär som jag hade drömt om och jag fick känna mig som en prinsessa för en dag.

Dagarna/veckorna efter har flutit på i samma mönster som innan..
Jag och lowa leker med vänner, vi myser vi har duster. Och ibland bara längtar jag efter att få jobba, men samtidigt inte.
Jag är sugen på en ny utmaning ett nytt jobb, men vad!?

Nu ska jag ta en kopp kaffe och sen bege mig till gymmet.

Cha-cha!

Första mötet

Selfie påväg till kyrkan efter fotograferingen

Brudpar och brudtärna/bestman

Av Fanny - 2 september 2014 07:48

Ja nu är det mina sista dagar som flicka, snart blir jag FRU!

På lördag är det dax, som man har planerat sedan den dagen för 6 månader sedan då man skickade ut alla inbjudningar.
Det är inte annat än att det kommer bli tomt när det är över.. Men samtidigt väldigt skönt!

Förra veckan och denna veckan har jag verkligen fått känna att jag lever.
Med en dotter som vi tror har nattskräck då vi helt plötsligt inte får sova mer än ett fåtal timmar per natt.. Hon väljer helt fel vecka att börja trottsa på.
Samt all stress inför dagen med stort D.

Nu känns det som att vi har gjort nästan allt vi har kunnat iallafall.
Nu får vi förlita oss på att personalen på hamnkrogen har förstått hur vi vill ha det.

Det är tur att vi har en fantastisk bröllopskordinator Cissi som har I do dreams. Samt fantastiska toastmadames och familjer som har visat stor glädje i att hjälpa oss med dagen.

Nu ska jag ta mig en morgonkaffe och njuta utav morgonen..

Hur vackert är detta inte?
En sån bild önskar jag att man kunde ta.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards